Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 21. květen 2021 @ 08:27:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Zkus se už jednou, Toníku, zamyslet, komu že to ve skutečnosti píšu. Tento tvůj kolovrátek je zbytečný.
..."Já stále hovořím o tom stejném - O Božím
odpuštění. O tom, když nám Bůh odpustil o tom, když nám Bůh dal moc
odpustit, o tom, když my jsme v té moci odpustili."...
Pořád stejně umanutě. Máš všechno v jednom hrnci. Němci tomu říkají "eintopf".
Štěpánova modlitba za ty, kteří ho kamenovali, je ve smyslu přece úplně cosi jiného, než když Bůh maže hříchy hříšníkovi pro jím učiněné pokání. Jestli tyto věci nejsi schopen rozlišit, tak raději už mlč - ať tu nejsi za trapného hlupáka.
Jestliže tě příklad Pána Ježíše na kříži či příklad modlícího se Štěpána ta své vrahy dovedl ke změně chování tvého - je to jenom dobře.
Ale to ještě nijak nesouvisí s odpuštěním tvých hříchů Bohem způsobem, aby ty hříchy už vůbec nebyly.
Aby přestaly existovat.
Bůh takto odpouští hříchy hříšníkovi jedině až tehdy, když z nich hříšník učiní pokání, když se celým svým srdcem obrátí k Bohu a v důsledku toho se odvrátí od svých dřívějších špatností.
Kdo neučiní ze svého života pokání - ten zahyne navěky.
Toto je přece Boží slovo, žádný můj výmysl!
On jim na to řekl: „Myslíte, že tito Galilejci byli větší hříšníci než všichni ostatní Galilejci, když toto vytrpěli? Ne, pravím vám, ale nebudete-li činit pokání, všichni podobně zahynete.
Nebo oněch osmnáct, na které spadla věž v Siloe a zabila je; myslíte, že oni byli větší viníci než všichni ostatní lidé, kteří bydlí v Jeruzalémě?
Ne, pravím vám, ale nebudete-li činit pokání, všichni právě tak zahynete.“
|
| NadřazenýRe: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 21. květen 2021 @ 10:09:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty ses na tom pokání tak umanul, že jsi účinky pokání postavil nad oběť a odpuštění Krista.
Takže jiní evangelium. "Bůh odpouští za zásluhu pokání, ne pro oběť Krista?" Klasické svatokupecké smýšlení. Koupím si odpustek- je mi odpuštěno. Zasloužím si odpuštění pokáním- je mi odpuštěno. Něco Bohu podstrčím, a on mi za to něco dá.
Pokání je součást odpouštějícího procesu, a bez odpuštění a oběti Krista by nebylo možné! Kajeme se proto, že nám bylo odpuštěné, a ne aby nám bylo odpuštěné! Pokání je následkem odpuštění, v pokání člověk prožívá jak sílu odpuštění, tak si i uvědomuje hnus ze spáchaného hříchu, a ve světle pravdy a boží milosti sjednává nápravu- dostiučinění. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 21. květen 2021 @ 21:50:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Jestliže tě příklad Pána Ježíše na kříži či příklad modlícího se Štěpána ta své vrahy dovedl ke změně chování tvého - je to jenom dobře.
Díky. Konečně něco k tématu!
Takže když příště napíšu "Boží dobrota a odpuštění mne dovedly k pokání", tak už to pro tebe nebude "fráze (zcela bez rozumu)", jako doteď?
Už budeš rozumět tomu, že je dobře, že mne (nejen) příklad Pána Ježíše a křesťanů pomohl ke změně mého života, dovedl mne ke změně postojů, pomohl mi k tomu, abych i já odpustil tak, jako Bůh odpustil nám?
Zkus se už jednou, Toníku, zamyslet, komu že to ve skutečnosti píšu.
Na tom přeci není co k zamýšlení.
Je to veřejná diskuze, když píšeš o tom, že (cituji) 'plácáš nesmysly, jen abys nad věcmi nemusel přemýšlet, nedej Bože jít do hloubky, že už nejsi ani schopen samostatného myšlení' a kde co dalšího tu o sobě píšeš, tak je jasné, že to píšeš všem, že zjevuješ otevřeně tvůj stav.
Kdybys chtěl popisovat tvůj stav a situaci někomu soukromě, napíšeš mu třeba mail a nebudeš veřejně do diskuze popisovat co žiješ a jaké máš postoje.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 22. květen 2021 @ 08:26:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Takže když příště napíšu "Boží
dobrota a odpuštění mne dovedly k pokání", tak už to pro tebe nebude
"fráze (zcela bez rozumu)", jako doteď?
"...
Znovu bych tě musel opravovat: To Štěpánovo odpuštění je vzorem chování pro křesťany, kterým se děje křivda. Stejně jako přímluvná modlitba křižovaného Ježíše, který se přimlouvá u svého nebeského Otce za své vrahy.
Však tento Ježíšův postoj nijak nesmazal vinu lidí křižujících Krista! Nebeský Otec odpouští hříchy hříšníkovi jenom tehdy, když z nich sám hříšník učiní pokání - když změní své smýšlení i chování.
Toníku, když píšu TOBĚ a vyjadřuji se o TOBĚ, je každému jasné, že otevřeně opravuji TVOJE mylné postoje ve TVOJÍ víře.
Kdybych chtěl snad někdy popisovat SVŮJ STAV, nebudu ho přece promítat do jiné osoby!
Když ty např. popisuješ, že prý ti Bůh odpustil hříchy i bez toho, že by jsi z nich ty učinil pokání - to přece není moje víra - to je tvoje "interpretace" (podle mého mínění pobloudilého křesťanství).
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 22. květen 2021 @ 09:11:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Znovu bych tě musel opravovat: To Štěpánovo odpuštění je vzorem chování pro křesťany, kterým se děje křivda. Stejně jako přímluvná modlitba křižovaného Ježíše, který se přimlouvá u svého nebeského Otce za své vrahy.
A v čem bys mě musel opravovat? Zase sis ve tvé víře vyrobil nějaký problém, opak, co musíš opravit?
Samozřejmě, že Štěpánovo odpuštění či přímluvná modlitba Ježíše a jeho odpuštění je vzorem pro křesťany, tedy i pro mne.
Proto jsem ti také psal, že Boží odpuštění, ten Boží dar, kým Bůh je v životech lidí, to byla jedna z věcí, které mne dovedly jak k pokání, tak k odpuštění. Jako mnoho jiných lidí, kteří se stali křesťany.
Jen něco, co bys na tom zase opravil, s čím máš problém?
Však tento Ježíšův postoj nijak nesmazal vinu lidí křižujících Krista! Nebeský Otec odpouští hříchy hříšníkovi jenom tehdy, když z nich sám hříšník učiní pokání - když změní své smýšlení i chování.
Tvoje výmysly, spekulace a motaniny se mého života netýkají, to je tvoje věc, neřeším.
Toníku, když píšu TOBĚ a vyjadřuji se o TOBĚ, je každému jasné, že otevřeně opravuji TVOJE mylné postoje ve TVOJÍ víře.
Tak to jsem si nevšiml. Kde prosím tě?
Napsal už jsi někde konečně co je pro tebe mylného na tom, když věřím Bohu, manželce, lidem kolem sebe?
Když píšeš mně, píšeš často o sobě, popisuješ tvoje postoje. Zatím jsi zde o sobě napsal (cituji ze tvých příspěvků) že:
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 22. květen 2021 @ 11:23:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už vůbec nereaguje na tvrzení oponenta a obrací je automaticky v ty jeho "opaky". Jeho projekce se stali surrealistickými a velmi zdařile je zde popisuje. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 23. květen 2021 @ 09:44:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Proto jsem ti také psal, že Boží odpuštění, ten
Boží dar, kým Bůh je v životech lidí, to byla jedna z věcí, které mne
dovedly jak k pokání, tak k odpuštění. Jako mnoho jiných lidí, kteří se
stali křesťany.
Jen něco, co bys na tom zase opravil, s čím máš problém? "...
Štěpánovo odpuštění není přece žádné Boží odpuštění hříchů hříšníkovi! Až natolik jsi pobloudilý?
Ani Ježíšovo odpuštění - jeho přímluvy za ty, kteří jej křižovali, aby jim v jejich nevědomosti nebeský Otec nepřičítal tento hřích - není žádným odpuštěním Boha, žádným smazáním hříchů, ze kterých hříšníci neučinili pokání.
Toto jsou naprosto základní věci zdravého rozumu - a měl by sis v nich už jednou udělat jasno.
..."Já tu popisoval, že jsem pokání učinil a psal jsem i hodně konkrétně z čeho jsem pokání učinil. "...
Nelži tu takto primitivně!
Ty jsi tu popisoval svoje pokání až coby důsledek Božího odpuštění, které tě teprve k tomu tvému "pokání" přivedlo.
Tedy nejdříve prý u tebe proběhlo "boží odpuštění" - následně jsi prý ty teprve činil pokání.
A to nikoli už pokání ze svých hříchů (jako kající hříšník), které ti prý (podle tebe) byly už odpuštěny, ale prý jsi činil pokání z jakéhosi tvého hříšného "stavu".
Když však ti byly údajně hříchy už odpuštěny, jak to, že jsi nebyl tedy už čistý, ale nacházel jsi se pořád v jakémsi hříšném "stavu"?
Vždyť toto jsou takové pobožné bláboly, až to křičí!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 23. květen 2021 @ 10:58:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zastav palbu Oko! Ty když vylezeš ze zpovědnice tak činíš knězem uložené pokání/dostiučinění z čeho?
Z toho co ti již bylo odpuštěné, anebo z toho marastu co jsi hříchem natropil? Z toho "stavu" do kterého dostal tvůj hřích tebe i lidi okolo tebe? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 23. květen 2021 @ 12:39:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Ani Ježíšovo odpuštění - jeho přímluvy za ty, kteří jej křižovali, aby jim v jejich nevědomosti nebeský Otec nepřičítal tento hřích - není žádným odpuštěním Boha, žádným smazáním hříchů, ze kterých hříšníci neučinili pokání.
Toto jsou naprosto základní věci zdravého rozumu - a měl by sis v nich už jednou udělat jasno.
Takže Ježíš odpustí a Otec ne?!
Tak to si tedy Oko jasno rychle udělej! Zde máš k tomu pár citací z Písma k tomu jaký Otec a Syn mají vztah.
- Jan 10, 30 [www.biblenet.cz]Já a Otec jsme jedno.“
- Jan 14, 13 [www.biblenet.cz]A začkoli budete prosit ve jménu mém, učiním to, aby byl Otec oslaven v Synu.
- Matouš 28, 18 [www.biblenet.cz]Ježíš přistoupil a řekl jim: „Je mi dána veškerá moc na nebi i na zemi.
Chceš snad Oko i přes jasné slova Krista tvrdit, že Kristus na kříží odpustí, a Otec neodpustí?!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 26. květen 2021 @ 18:41:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nelži tu takto primitivně!
To by mne ani nenapadlo, chovat se jako ty. Koukám, že tvoje drzost roste, Stando. Nebo si nečteš příspěvky.
To, že jsem změnil svoje postoje, že jsem činil pokání, jsem tu popisoval mnohokrát a konkrétně jsem také popisoval z čeho, dával příklady. Jen v této diskuzi například tady, tady a tady.
Štěpánovo odpuštění není přece žádné Boží odpuštění hříchů hříšníkovi! Až natolik jsi pobloudilý?
Samozřejmě, že Štěpánovo odpuštění nejsou nějaké tvoje výmysly a nesmysly.
Ani není důvod, aby byly. Až natolik jsi pobloudilý, že vymýšlíš zase další opaky a vymezuješ se proti nim?
Ani Ježíšovo odpuštění - jeho přímluvy za ty, kteří jej křižovali, aby jim v jejich nevědomosti nebeský Otec nepřičítal tento hřích - není žádným odpuštěním Boha, žádným smazáním hříchů, ze kterých hříšníci neučinili pokání.
Samozřejmě, že Ježíšovo jednání se netýká tvých výmyslů. Snad sis v tom udělal jasno.
Když však ti byly údajně hříchy už odpuštěny, jak to, že jsi nebyl tedy už čistý, ale nacházel jsi se pořád v jakémsi hříšném "stavu"?
Stando, nebyly mi hříchy údajně odpuštěny.
Tvoje otázka je tedy vzhledem ke mně nesmyslná, netýká se mého života, ale bude to něco z tvého světa omylů, opaků a rozporů.
Toník
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. květen 2021 @ 09:31:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Hříchy, které jsem udělal, celý ten seznam provinění, nám Bůh odpustil v
Pánu Ježíši - a Bohu jsem v téhle věci uvěřil někdy v krátce před tím,
než jsem se stal křesťanem."...
..."Hříchy, které jsem udělal, celý ten seznam provinění, nám Bůh odpustil v
Pánu Ježíši "... - podle tvého popisu aniž bys ty z tohoto "seznamu provinění" nejdříve učinil pokání!
A v tomto tkví podstata lži, kterou jsi ty, Toníku, přijal do svého života za vlastní.....
Vždycky nejdříve musí být obrácení hříšníka spojené s pokáním z toho jeho "seznamu provinění"
- až teprve potom může nastat i odpuštění hříchů hříšníkovi Bohem - a uzdravení.
(Sk 28,27) Nebo
zhrublo srdce lidu tohoto, a ušima těžce slyšeli, a oči své zamhouřili,
aby snad neviděli očima, a ušima neslyšeli, a srdcem nesrozuměli, a
neobrátili se, abych jich neuzdravil.....
Ty nám zde pořád umíněně "tlačíš" jakousi svoji verzi náboženství, ve které tě údajně Bůh nejdříve uzdravil ze hříchů a ty až následkem toho jsi pak činil pokání ....
Zcela proti duchu evangelijní zvěsti ....
(Mk 4,12) Aby
hledíce, hleděli, ale neuzřeli a slyšíce, slyšeli, ale nesrozuměli, aby
se snad neobrátili, a byli by jim odpuštěni hříchové....
..."Stando, nebyly mi hříchy údajně odpuštěny."...
To ty tu udáváš verzi, že ti byly nejdříve hříchy odpuštěny v Ježíši Kristu a to tě prý natolik oslovilo, že jsi začal činit pokání. A to pokání nikoli už ze hříchů, které jsi už prý (podle tebe) měl odpuštěny.
Takže proto to: "údajně".
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 28. květen 2021 @ 08:36:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | ..."Hříchy, které jsem udělal, celý ten seznam provinění, nám Bůh odpustil v Pánu Ježíši "... - podle tvého popisu aniž bys ty z tohoto "seznamu provinění" nejdříve učinil pokání!
A v tomto tkví podstata lži, kterou jsi ty, Toníku, přijal do svého života za vlastní.....
Stando, to máš blbé, že slova apoštola Pavla [obohu.cz] považuješ za lež.
To je ale tvoje věc a zase si vážím toho, že na křesťanském portále takto otevřeně demonstruješ tvoje postoje a ukazuješ, kam až sektářství dovede člověka, k jakým zlým postojům k Božímu slovu a k učení a zkušenosti apoštola.
Ty nám zde pořád umíněně "tlačíš" jakousi svoji verzi náboženství, ve které tě údajně Bůh nejdříve uzdravil ze hříchů a ty až následkem toho jsi pak činil pokání ....
To ty tu udáváš verzi, že ti byly nejdříve hříchy odpuštěny v Ježíši Kristu a to tě prý natolik oslovilo, že jsi začal činit pokání. A to pokání nikoli už ze hříchů, které jsi už prý (podle tebe) měl odpuštěny.
A to už píšeš jen a jen sám za sebe, jen jak převracíš, píšeš tvoje výmysly ve druhé osobě, viď Stando.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 28. květen 2021 @ 09:05:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." A v tomto tkví podstata lži, kterou jsi ty, Toníku, přijal do svého života za vlastní.....
I vás, když jste byli mrtvi v proviněních a neobřízce svého těla, spolu s ním obživil, když nám všechna provinění odpustil...
Apoštol toto napsal lidem v Kolosech, kteří se stali křesťany až jako už dospělí - tedy učinili pokání ze svých hříchů a dali se pokřtít (podle vzoru - Sk 2,38).
Ty si jenom neuvědomuješ, komu byla tato řeč určena - koho se konkrétně týkala.
To ty máš, Toníku, naopak hodně blbé, že ignoruješ jasná Boží slova o pokání a obrácení jako přímé Boží podmínce pro odpuštění hříchů:
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 28. květen 2021 @ 09:36:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A to píšeš jen sám za sebe, ze tvého života, jako když jsi sám za sebe psal, že (cituji):
- Plácáš tu zcela od věci! Že tě to baví!
- plácáš a plácáš nesmysly
- abys nad věcmi nemusel přemýšlet, nedej Bože jít do hloubky
- úplně nejzákladnější zásady křesťanské víry ti zjevně zcela unikají a pleteš tu jedno s druhým.
- dokazuješ, že už nejsi ani schopen samostatného myšlení v oblasti víry, už jenom zabředáváš do stále opakovaných frází
- když se tu chováš takto "obojatě", že jsi "chytrá horákyně". Máš totiž ze své víry dokonalý maglajz!
- se u tebe znovu projevují naprosto základní neznalosti křesťanské víry.
- zde však píšeš o tom, že ti Bůh prý odpustil tvoje hříchy , aniž bys ty učinil pokání - zatímco pokání jsi prý činil až coby DŮSLEDEK odpuštění tvých hříchů Bohem - píšeš zde právě jenom o své víře. O podobě tvojí víry
- V okamžiku, kdy jsi zhřešil, tak jsi totiž s Bohem docela určitě nebyl.
- Skutečností vždycky když zhřešíš je, že jsi se v té chvíli odvrátil od Boha, pustil jsi se Boží ruky.
- Takto zabředáváš do zbytečných omylů a stavíš celou svoji víru na slově, které v originále vůbec nenajdeš - (Přijme).
- Když nevíš jak dál a nechceš se zamyslet nad podstatou problému, naskočí jehla gramofonu
- Ze tvého pohledu pak ten skutečný svět může vypadat převráceně - ale to ty sám přitom stojíš hlavou dolů!
- Marně takovému člověku vysvětlovat ....
- že ti Bůh hříchy odpustil v Ježíši Kristu a ty jsi to odpuštění jenom přijal a až následně činil pokání. Nikoli ovšem pokání ze svých hříchů, ale pokání z jakéhosi tvého "stavu".
- Opět se tu chováš jako "chytrá horákyně" - oblečená, neoblečená, obutá i neobutá
- Je to zbytečné - jako mluvit do dubu. Ty ani nevnímáš, co říkám!
- Provádíš si stále účinnou autoterapii , abys mě ve svém podvědomí měl zařazeného mezi lháře a nemusel tak vážně brát mé argumenty.
- Ty toto však ve svém ujetém náboženství nejsi schopen vnímat a vzít do úvahy!
- Pořád odmítáš vzít na vědomí, že není odpuštění, jako odpuštění.
- tato hloupost vyšla přímo od tebe!
- Těmito tvými slovy se intuitivně bráníš nad věcmi sám a samostatně přemýšlet - raději volíš cestu dehonestovat ve své mysli osobu oponenta.
- Nasazovat druhému psí hlavu - to ti jde vynikajícně!
- Tvoje touha nasazovat mi zde "psí hlavu" je evidentní. Proto se mě např. snažíš dotlačit otázkami k tomu, že já prý svým dětem neodpouštím
- Za celé ty roky je to s tebou pořád stejné - utíkáš do svého světa těchto naučených povrchních frází.
- máš už vypracovanou podobu svého náboženství, jemně utkanou z přediva různých pobožných výroků, které se na první pohled tváří velice zbožně. Ale jsou bezobsažné, vyprázdněné.
- tvoje pobožnůstkářství nelze ani nazvat skutečnou vírou - schází zde totiž realita života.
- Rozumíš samozřejmě blbě - a předpokládám, že jsi si toho i vědom. Hraješ si tu jakési své "hry".
- po všem to mém vysvětlování jsi dokázal svoji natvrdlost člověka zabředlého do herezí
- se budeš pořád stejně plácat v omylech svého ujetého náboženství.
- Jako když se pes honí pořád dokola za vlastním ocasem.
- Pro tebe evidentně zbytečně - máš zde "slepou skvrnu".
- Ale že ty věci špatně chápeš - na to tě já přece neustále upozorňuji!
- Zatím jsi tu předvedl jen prosté převracení svých omylů na moji osobu - když jsem tě na ně upozornil.
- Jenom zde šíříš svoje lživé hereze, kterých jsi plný.
- Taky autosugesce!
- To, o čem tu ty hovoříš, plyne jen ze tvého nepochopení
- Jednou hned tak - vzápětí zase naopak! Jako ta korouhvička ve větru!
- Nemůžeš tady přece plácat nesmyslné věci jako v rauši a čekat, že ti to snad někdo spolkne!
- Jestliže ani takto " po lopatě" nejsi schopen pochopit ten zásadní rozdíl - tak jsi prostě jenom hlupák.
- ale co po tom všem, když žiješ pořád ve lžích?
- Když ti člověk neočekávanou odpovědí docela rozhodí tu tvoji "skládačku" z náboženských nesmyslů - tak to vyhodnotíš, že odpovídám, na co jsi se neptal
- Pořád stejně umanutě. Máš všechno v jednom hrnci. Němci tomu říkají "eintopf".
- Nelži tu takto primitivně!
- Měl by sis už konečně mezi tímto vybrat - nelze tvrdit obojí a nebýt za hlupáka.
- Pořád jsi stejně popletený.
- Vždyť toto jsou takové pobožné bláboly, až to křičí!
- Vždyť se s tebou už ani nedá bavit jako s normálním člověkem!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 28. květen 2021 @ 12:32:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já nepíšu jenom sám za sebe, píšu v tomto i za Boží slovo - v souladu s Božím slovem:
(Mt 13,15) Srdce tohoto lidu totiž otupělo: zacpali si uši, zavřeli oči, aby
jejich oči neviděly, aby jejich uši neslyšely, aby jejich duch
nerozuměl, aby se neobrátili a abych je neuzdravil.
Bez obrácení a pokání nemůže být žádného uzdravení ze hříchů!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 29. květen 2021 @ 08:50:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já nepíšu jenom sám za sebe, píšu v tomto i za Boží slovo - v souladu s Božím slovem:
Stando, vím, že tu dlouhodobě píšeš v souladu s Božím slovem "Aby hledíce, hleděli, ale neuzřeli a slyšíce, slyšeli, ale nesrozuměli, aby se snad neobrátili, a byli by jim odpuštěni hříchové...." a s "Srdce tohoto lidu totiž otupělo: zacpali si uši, zavřeli oči, aby jejich oči neviděly, aby jejich uši neslyšely, aby jejich duch nerozuměl, aby se neobrátili a abych je neuzdravil."
Chápu tvojí situaci, kterou stále dokola dáváš najevo a je mi líto, že píšeš v souladu s těmito slovy.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 30. květen 2021 @ 09:53:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Moc bych ti přál, abys jednou začal psát v souladu s jiným Božím slovem, Židům 4,7 [obohu.cz] [obohu.cz]: " Jestliže dnes uslyšíte jeho hlas, nezatvrzujte svá srdce.""...
Právě že já ale píšu pořád v souladu s tímto slovem:
To jenom ty zde hovoříš pravý opak - nejdříve u tebe prý bylo Boží odpuštění - následně pak teprve změna života.
|
]
|
|