Vy jste to ale psali ve svém neporozumění podstatě - ve svém mylném výkladu těchto slov. Až s tím tvým omylem jsem měl "problém" (upozorňoval jsem na omyl)..
A co konkrétně ze slov apoštola Pavla je ten tvůj omyl, Stando? Apoštol Pavel napsal:
Jsem přesvědčen, že ani smrt ani život, ani andělé ani mocnosti, ani přítomnost ani budoucnost, ani moci, 39ani výšina ani hlubina, ani žádné jiné stvoření nás nebude moci odloučit od Boží lásky, která je v Kristu Ježíši, našem Pánu.
Totéž píšeme i my. Máme stejné přesvědčení. Co konkrétně z toho je ten tvůj "omyl"?
A přitom ze tvého života píšeš:
Ale to my sami se můžeme Bohu a jeho lásce odcizit - svým rozhodnutím, svým hříchem, si sami vystavíme zeď rozdělení. To člověk přestane milovat Boha - dokonce o něm prohlásí, že žádný Bůh není!
Proto asi tak často píšeš o horákyních, viď.
A co ty?
Určitě už mnoho let nežiji sedmou kapitolu Římanům jako ty, ani to k ničemu nepotřebuji. A žiji osmou kapitolu a další.
Jako už tradičně si domýšlíš cosi, co není
Jako tradičně uhýbáš od odpovědi k osobním atakům, lžím a pomluvám.
Pokud jde o mne, Stando, tak se tě ptám. Dávám dotazy k tomu, co jsi o sobě psal, tedy "Pokud totiž poznáváš svého nepřítele v sobě samém, můžeš s ním pak efektivně bojovat." A ptám se, co je to za nepřítele, co poznáváš v sobě samém.
Psal jsi tu: "Ten nepřítel ve mě je moje hříšná přirozenost. Má náklonnost ke hříchu, coby dědictví po Adamovi." a také " Boj se sebou samým můžeš vyhrávat, když v této oblasti nepohrdáš Boží pomocí.". Už dříve jsi psal, že bojuješ sám proti sobě, že " skutečný život křesťana je o Boji o boji sama se sebou ".
Tak se ptám, co konkrétně je ten nepřítel, co proti němu bojuješ. Jestli ten nepřítel, jsi ty, nebo tvoje hříšná přirozenost. Kolik těch nepřátel máš.
Ta hříšná přirozenost, to tedy nejsi ty, porozuměl jsem ti dobře?
Máš tedy dva nepřátele, sám sebe a bojuješ se sebou efektivně a pak máš ještě jiného nepřítele, to nejsi ty, ale je to tvoje hříšná přirozenost, je to tak?
Toník
|