Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. květen 2021 @ 08:44:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."A nedáváme dětem svobodu hřešit, ani jim nedovolujeme hřešit, ani jim hřích neschvalujeme, tako to dělají vaši bohové."...
A jak to děláš v praxi, že nedovolíš svým dětem, aby zhřešily? Uvážeš je snad za nohu od stolu? Takže tvoje děti vůbec nehřeší?
Zatím jsi tu , Toníku, předvedl jen prosté převracení svých omylů na moji osobu - když jsem tě na ně upozornil. Ale takto to v životě nefunguje!
Tím, že ty prohlásíš, že se já vyjadřuji omylem ve "druhé osobě" nic na svých omylech nezměníš.
|
| NadřazenýRe: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 15. květen 2021 @ 09:28:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A jak to děláš v praxi, že nedovolíš svým dětem, aby zhřešily? Uvážeš je snad za nohu od stolu?
Přivázat dítě za nohu ke stolu????
To myslíš vážně?
Takové věci tě 𝓷𝓪𝓹𝓪𝓭𝓷𝓸𝓾, když jde řeč o výchově?
To je poměrně zajímavé doplnění článku, k těm strašidelným postojům, co jsi psal. Stando pokud skutečně žiješ to, co tu prezentuješ, potřebuješ dost nutně pomoci, a to co nejdříve. A nejspíše i lidé kolem tebe.
Jak já vychovávám děti jsem ti tu psal Stando mnohokrát - vychovávám je stejně, jako nás vychovává Bůh, jako normální rodiče vychovávají děti.
Vychovávám svoje děti 𝓼𝓵𝓸𝓿𝓮𝓶
Tak to normální rodiče dělají, že vychovávají děti 𝓼𝓵𝓸𝓿𝓮𝓶 a ne tím, že by je přivazovaly za nohu od stolu, jak to napadá tebe.
Normálně se s dětmi bavím. A už od malička - ještě, než je dítě na světě, tak dětem žehnáme, mluvíme k nim dobré věci. A když se narodí, vezmeme děti, pokládáme na ně ruce a žehnáme jim 𝓼𝓵𝓸𝓿𝓮𝓶, modlíme se za ně, jako to dělal Ježíš [obohu.cz]. A odmala s nimi mluvíme, řešíme jednotlivé situace.
Dětem nedovolím aby zhřešili 𝓼𝓵𝓸𝓿𝓮𝓶.
Normálně svým dětem řeknu:
Tohle nedělej. Tohle nesmíš dělat. Tohle nebudeš dělat.
A kromě toho zákazu jim vysvětluji důsledky, vazby, životní zákony.
Taky svoje děti vychovávám příkladem. Třeba tak, že je nepřivazuju za nohu od stolu.
Ty jsi své děti přivazoval za nohu stolu?
Zatím jsi tu , Toníku, předvedl jen prosté převracení svých omylů na moji osobu - když jsem tě na ně upozornil. Ale takto to v životě nefunguje!
Vím, že jsi tu Stando zatím předvedl prosté převracení tvých omylů na moji osobu - když jsem tě na ně upozornil. Když píšeš tvé omyly ve druhé osobě, jsou pořád tvé a nic na nich nezměníš.
Pak jsi tu předvedl podivné nápady, kdy jsi přirovnal odpuštění k hoblovce (jestli jsem tě dobře pochopil) nebo nápady ve stylu přivazování dětí k noze stolu... Což taky ukazuje na to, jak uvažuješ, co asi žiješ.
Psal jsi, že "tvůj čas života je Bohem vyměřen a já ho nehodlám tady ztrácet neplodnými hovory." - tak se tím zkus řídit, přestaň převracet, lhát, pomlouvat, převracet tvé omyly na druhé a normálně odpověz na otázky k tomu, co skutečně žiješ.
Je jich tu nezodpovězených pod tvým článkem ještě hodně.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 15. květen 2021 @ 09:56:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Uvazovaní za nohu ke stolu, je slangový pojem rozšířený v katolické výchově. Nejčastěji jsou tyto výroky pronášené bezradnými rodiči ve zlobě nad neposlušností dětí.
A co sním mám dělat? Mám ho uvázat? Mám ho uvázat za nohu ke stolu?
Jsou to výroky despotických rodičů, které poukazují na jejich násilnický vztah k vlastní dětem, ukazují jak smýšlejí, co jich napadá. Děti despotických rodičů od rodičů utíkají, jsou neposlušné a lžou. Musí lhát a vymýšlet si, je to jejich obrana proti despotickému teroru. Naučí se lhát tak, že tomu jejich rodiče uvěří, prostě zalžou despotickým rodičům to, co chtějí slyšet. Lhaní je přímý důsledek despotické katolické výchovy. Dítě zná rodiče jako trestajícího anebo odpouštějícího tyrana, který mu nijak nerozumí. Tím si prošla moje máma. Neměla to lehké. Měla, Bohu díky že měla a již nemá stejné symptomy jako má nyní Oko. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. květen 2021 @ 11:27:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A jak tím slovem dokážeš, aby dítě nezhřešilo? Jak tím slovem dokážeš nedovolit dítěti zhřešit?
Daří se ti to?
Tvoje děti vůbec nehřeší?
Nebo ty jim sice nedáváš svobodu zhřešit a nedovoluješ jim zhřešit a ony přesto zhřeší?
Jak to je tedy u vás skutečně?
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 16. květen 2021 @ 08:21:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A jak tím slovem dokážeš, aby dítě nezhřešilo? Jak tím slovem dokážeš nedovolit dítěti zhřešit?
Stando, to ne. Nesmysly, které žijete vy, už mnoho let neřeším.
Samozřejmě, Stando - na tom přece není nic těžkého, že by se to nemělo dařit. A je poměrně běžné, že rodiče svoje děti vychovávají, a při výchově jim nedovolí hřešit. I Bůh, když vychovával Izrael, nebo když vychovává církev, tak lidem nedovoluje hřešit. Ani Ježíš lidem nedovoloval hřešit.
Co myslíš: Řekl jí nějaké prázdné slovo, které nic neznamenalo, nebo jí řekl Boží slovo, které změnilo její život?
Takže to, že se člověk s dětmi baví, jako to dělají normální rodiče, jako to dělá Bůh, jako to dělá Ježíš, v pokoji a v odpuštění jim vysvětluje, tak to má výsledky, právě v tom, že ty děti jsou vychované.
Naopak když jsou rodiče či bohové, kteří svým dětem dávají "svobodu" hřešit, tak jejich děti jsou docela nevychované. Třeba v ve své "svobodě" hřešit diskuzi lžou a pomlouvají, místo tématu diskuze napíší o diskutujícím úplně mimo kontext "uděláš zlo a nelituješ toho" a podobně. Nevychované děti, které dostaly "svobodu" hřešit, se chovají podle toho, jak byly "vychovány".
Podobně se ale chovají i děti, které jejich rodiče nevychovávli, ale uvazovali je za nohu od stolu, jak to napadlo tebe. Ty zase žijí v životě vzpouru a pokud nepoznají pokání a Boží výchovu, často ve vzpouře i umřou - a pak už nezbývá než ta dokonalá lítost [obohu.cz].
Toník
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 16. květen 2021 @ 10:11:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."A jak tím slovem dokážeš, aby dítě nezhřešilo? Jak tím slovem dokážeš nedovolit dítěti zhřešit?
Stando, to ne. Nesmysly, které žijete vy, už mnoho let neřeším."...
Já se jenom zeptal, jak to tedy děláš, že nedovoluješ dětem hřešit. A zda se ti to daří.
Ty však reaguješ zcela mimo!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. květen 2021 @ 12:43:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Oko, už mne po tom všem co jsi k "výchově" dětí napsal nepřekvapují tvé stupidní otázky jak se rodičovským slovem vychovávají děti.
Ty když tvému dítěti řekls něco výchovného, tak ono tvoje slovo neposlechlo, že se tak ptáš?
Ze tvého slova si snad tvé děti nic nedělaly? Jak sis před dětmi udržoval tvou rodičovskou autoritu, když ne slovem? Snad bitím, uvazování dítěte ke stolu? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 17. květen 2021 @ 08:57:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Když napíšu, že děti vychováváme slovem, tedy že se s nimi normálně bavíme, tak je to pro tebe nesmysl? A tvůj nápad "Uvážeš je snad za nohu od stolu" je pro tebe asi "smysl"?
Jak jsi tedy vychovával děti ty, když vychovávat děti slovem je pro tebe nesmysl?
Zatím jsi mi neodpověděl, zda jsi tvým dětem dával svobodu hřešit, jako to dělá tvůj Bůh tobě, ani nevím, zda jsi těm dětem hříchy dovoloval, schvaloval, umožňovat a zda jsi souhlasil s těmi hříchy, jako tvůj Bůh.
Ani nevím, zda jsi se choval jako tvůj Bůh k tvým dětem ohledně odpuštění - zda jsi jim odpouštěl až po pokání.
A to říkáš, že ten tvůj Bůh je prý dobrý otec.
Co jsi tedy žil se svými dětmi?
Dovoloval jsi tedy tvým dětem hřešit?
Schvaloval jsi tvým dětem hřích?
Umožňoval jsi tvým dětem, aby hřešily?
Souhlasil jsi s tím, když tvoje děti hřešily?
Dal jsi tvým dětem svobodu hřešit?
Pokud ne, proč ses nechoval jako tvůj Bůh?
Já svoje děti vychovávám slovem, tedy docela normálně tak, že se s nimi bavím.
Pak taky příkladem a pak taky praxí.
Teď mám zrovna dva dospívající kluky. A vychovávám je k práci.
To se dělám tak, že se s nimi večer povídám (slovy) o tom, co konkrétně budeme zítra dělat. Děti se zděsí, protože objem práce je v jejich očích nezměrný ;-) Tak jim vysvětluju (zase slovem) jak ten nezměrný nepřátelský objem práce rozkouskujeme na kousky, abychom ho snáze porazili.
Když si s nimi takhle večer povídám, ráno jsou pak připravené, že se bude pracovat.
No a já zase ráno dělám plán, jak rozdělím práci a připravím všechno, co je potřeba a pak jdu s dětmi dělat a rozděluju tu práci. Vezmeme čtyřkolku, vozík, naložíme nářadí, materiál, dovezeme na místo. Vozík řídí kluci - učí se vyjet kopec, couvat... To se zase dělá slovem. Že jim slovem vysvětlím, jak se ten vozík chová, když se jede do kopce, jak se chová, když se couvá.
A pak jdeme dělat - děti dostanou krumpáč, vrtačku, kladivo, lopatu... Včera jsme dělali slopky na plot - svařil jsem si vrták pro SDSku a vyvrtal díry, kluci naložili ostrý štěrk, a učil jsem je, jak se srovná sloupek provázky a vodováhou ve třech rovinách, upěchuje, aby držel v zemi.
A to všechnu učení a výchova se děje slovem a příkladem.
To je za den třeba tisíc slov. Nebo dva tisíce slov.
Odpoledne jsem řešil svoje další velké dítě, co onemocnělo. Taky slovem - modlil jsem se za něj, za uzdravení, položil na něj ruce, žehnal jsem mu. Taky slovem.
Večer jsem se pak bavil s dalším svým dítětem, tak od jedenácti do půl jedné, povídali jsme si zase o církvi a životě v církvi. Zase slovem. Ale to už je dost velké dítě, prostřední, to vychovávat nemusím.
Co z takové výchovy slovem je pro tebe ten nesmysl? Já se jenom zeptal, jak to tedy děláš, že nedovoluješ dětem hřešit. A zda se ti to daří.
Tak, jako to dělá Bůh. Možná jsi četl třeba desatero, "deset slov"?
Nebudeš mít jiné Bohy, neuděláš si modly, nebudeš brát nadarmo Boží jméno, šest dní budeš pracovat, sedmý odpočívat, cti otce a matku, nebudeš vraždit, cizoložit, krást, lhát, závidět...
Stejně to dělám já. Třeba řeknu: Nebudeš zuřit. Nebo jim řeknu: Ty boty si uklidíš.
A to funguje, děti normálně rodiče poslouchají.
Ty však reaguješ zcela mimo!
A to píšeš sám za sebe, jako svědectví o tvém stavu, viď Stando. Jen jak převracíš, píšeš ve druhé osobě.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 17. květen 2021 @ 09:55:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Že vychováváš děti i slovem - to dokážu pochopit - na tom není nic divného. Já své děti vychovával také slovem - ale ještě účinněji vlastním příkladem.
Že však dokážeš svým slovem zabránit dětem i hřešit (nedovolíš jim zhřešit) - tak to silně pochybuji! To tvé: "nedovolujeme svým dětem hřešit"; - to zůstává jenom v rovině tvých prázdných slov - v reálu tvé děti stejně hřeší.
..."Souhlasil jsi s tím, když tvoje děti hřešily?"...
Jistěže nesouhlasil - ale dal jsem jim svobodu, aby se i skrze vlastní chyby hříchu naučili odpovědnosti za svůj život.
A modlili jsme se za ně (společně s manželkou) v době jejich krizí o to usilovněji.
..."Tak, jako to dělá Bůh. Možná jsi četl třeba desatero, "deset slov"?"...
Jak to dělá můj Bůh? Ten dobře vychovává.
Nepřivazuje za nohu od stolu, aby člověku zabránil zhřešit. Dává mu svobodu se sám rozhodnout.
Říká: Předkládám vám požehnání i prokletí. VYBERTE SI! (Dt 28)
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 17. květen 2021 @ 11:14:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec to snad ne - ty nedovolíš hřešit a to znamená, že jsi vyznavačem útrpného práva? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 17. květen 2021 @ 12:16:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zajímavá asociace u tebe. Spojovat si správnou výchovu s útrpným právem.
Hele, a jak to bylo u tebe? Tobě dávali rodiče "svobodu" hřešit? Máš hrůzu z toho kdyby tě někdo ve tvé "svobodě" hřešit omezoval? Omezoval slovem, přikázáním. Bylo by pro tebe utrpením snášet omezování "svobody" hřešit?
A když jsme u té rodičovské výchovy, vysvětlili ti rodiče, že se máš k lidem vyjadřovat v mužském, ženském či dětském rodě? To je jedním z výchovných základů. Svou mámu a tátu jsi taky oslovoval v neživotném rodě? Dle tvého dlouhodobého vyjadřování se k diskutujícím jako k bezpohlavním bytostem to u tebe vypadá na pořádný defekt. A není co se divit, když si výchovu dítěte spojuješ s útrpným právem. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 17. květen 2021 @ 13:35:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec to se ti něco v těch osobách plete. Ty asi nevíš, že každý člověk hřeší, a že tedy hřešíš i ty a u tebe je jedno, jestli si myslíš, že jsi vychovaný Tak si znovu ten minulý komentář promysli |
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 17. květen 2021 @ 14:12:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslive může být - podle nicku jsi ten |
]
Poslušnost, a ne svoboda hřešit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 17. květen 2021 @ 11:57:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Jak to dělá můj Bůh? Ten dobře vychovává.
Nepřivazuje za nohu od stolu, aby člověku zabránil zhřešit. Dává mu svobodu se sám rozhodnout.
A už jsme zase u té tvé "svobody" hřešit.
Oko, přečti si desatero. Co v něm vidíš? PŘIKÁZANÍ! Bůh PŘIKAZUJE co nemáš dělat! Proto se desatero též nazývá desatero božích PŘIKÁZÁNÍ. Ale ty si takový frajer, že se svobodně rozhoduješ zda boží přikázání dodržíš, či porušíš? Jenomže hochu dodržovat boží PŘIKÁZÁNÍ není o ROZHODOVÁNÍ je to o POSLUŠNOSTI. V poslušnosti se člověk autoritě podvoluje, a ne o autoritě rozhoduje!
Jestli se rozhoduješ o tom zda přikázání Boha dodržet, či nedodržet, tak to není v žádném případě projevem svobody, je to jednoznačně projev pyšné neposlušnosti. Tak se chová satan, to on se jako první rozhodl, že je na něm zda bude či nebude Boha poslouchat. To je ta tvoje "svoboda" hřešit. Ta tvoje "svoboda" hřešit notně čpí satanskou pýchou.
Uvědomuješ si vůbec Oko, že ta tvoje "svoboda" hřešit je neustálým rozhodováním se zda Boha poslechneš či neposlechneš v Jeho jasných PŘÍKAZECH? Již koketovat s takovou myšlenkou je duchovní smilstvo a hříchem proti Bohu. |
]
Myslivcovy špatné známky z náboženství (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Pondělí, 17. květen 2021 @ 12:39:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Poslóchej Mysliveckej a to ti jako lesní Duch telepaticky nesdělil, že desatero stejně jako dalších 603 ustanovení, které vzešly z Boha před Velikým Upgradem, nejsou pro upgradované židy (tedy křesťany) závazná. Křesťan se má řídit Velkou Láskou k Bohu a Velkou Láskou k lidem a ne nějakým Zákonem. Bůh sám osobně ukázal jak má nějaké desatero totálně v paži, když exemplárně porušoval Sobotu a ke stejné činnosti nabádal i další věřící ...
|
]
Re: Myslivcovy špatné známky z náboženství (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 17. květen 2021 @ 13:43:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jak to bylo dál? :-)))))
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 17. květen 2021 @ 18:14:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Že vychováváš děti i slovem - to dokážu pochopit - na tom není nic divného.
To je dobře, že už pro tebe není divné vychovávat děti slovem. Snad to pro tebe jednou nebude ani nesmysl.
Jistěže nesouhlasil - ale dal jsem jim svobodu, aby se i skrze vlastní chyby hříchu naučili odpovědnosti za svůj život.
Stando, alespoň že jsi s nimi nesouhlasil - v tom ses choval lépe, než ti tvoji bohové, co se hříchem souhlasí.
Říká: Předkládám vám požehnání i prokletí. VYBERTE SI! (Dt 28)
Tak to je fakt divnej bůh, když vám říká takové věci. Ale není divu, když vám dává "svobodu" hřešit, hříchy vám schvaluje a umožňuje. A ty jsi poslechl?
Už sis vybral?
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 18. květen 2021 @ 09:20:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Říká: Předkládám vám požehnání i prokletí. VYBERTE SI! (Dt 28)
Tak to je fakt divnej bůh, když vám říká takové věci. "...
Není to sice žádný "divnej bůh", ale jistě je to PODIVUHODNÝ BŮH.
(Dt 30,15-20) Pohleď, předložil jsem ti dnes život a dobro i smrt a zlo.
To ti dnes přikazuji, abys miloval Hospodina, svého Boha, chodil po jeho cestách a zachovával jeho příkazy, ustanovení a nařízení. Tak zůstaneš naživu, rozmnožíš se a Hospodin, tvůj Bůh, ti požehná v zemi, do které jdeš, abys ji obsadil. Jestliže se však tvé srdce odvrátí, nebudeš poslouchat, necháš se svést, budeš se klanět jiným bohům a sloužit jim,
oznamuji vám dnes, že jistě zahynete a nedožijete se mnoha dní v zemi, do které procházíš Jordánem a jdeš, abys ji obsadil. Povolávám dnes proti vám za svědky nebesa i zemi.
Předložil jsem ti život a smrt, požehnání a kletbu.
Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo, a miluj Hospodina, svého Boha, jej poslouchej a přilni k němu. Vždyť on je tvůj život a dá ti dlouhá léta, abys bydlel v zemi, o které Hospodin přísahal tvým otcům, Abrahamovi, Izákovi a Jákobovi, že jim ji dá.
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 18. květen 2021 @ 14:27:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, když už cituješ písmo a našel sis, že to není DT 28, ale Dt 30, našel sis také, co řekl Izraeli spolu se Zákonem Bůh, přečetl sis to až do konce, co Bůh řekl?
Bůh neřekl takovou pitomost ve stylu "Předkládám vám požehnání i prokletí. VYBERTE SI!"
Takovou věc by udělal leda tak cynik, nebo někdo, kdo má hodně zlý charakter. Nebo by takovou blbost mohl říci nějaký bůh, co lidem dává svobodu hřešit, hříchy lidem dovoluje, schvaluje, umožňuje a dokonce musí souhlasit s tím, když lidi hřeší.
Tento příkaz, který ti dnes přikazuji, není pro tebe nepochopitelný ani vzdálený. Není na nebesích, abys mohl říct: Kdo z nás vystoupí na nebesa, aby jej pro nás vzal, oznámil nám ho a my jej plnili? Ani není za mořem, abys mohl říct: Kdo z nás přejde na druhou stranu moře, aby jej pro nás vzal, oznámil nám ho a my jej plnili?
Vždyť to slovo je velmi blízko tebe, ve tvých ústech a ve tvém srdci, abys ho plnil.
Pohleď, předložil jsem ti dnes život a dobro i smrt a zlo. To ti dnes přikazuji, abys miloval Hospodina, svého Boha, chodil po jeho cestách a zachovával jeho příkazy, ustanovení a nařízení. Tak zůstaneš naživu, rozmnožíš se a Hospodin, tvůj Bůh, ti požehná v zemi, do které jdeš, abys ji obsadil.
Jestliže se však tvé srdce odvrátí, nebudeš poslouchat, necháš se svést, budeš se klanět jiným bohům a sloužit jim, oznamuji vám dnes, že jistě zahynete a nedožijete se mnoha dní v zemi, do které procházíš Jordánem a jdeš, abys ji obsadil. Povolávám dnes proti vám za svědky nebesa i zemi.
Předložil jsem ti život a smrt, požehnání a kletbu.
Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo, a miluj Hospodina, svého Boha, jej poslouchej a přilni k němu. Vždyť on je tvůj život a dá ti dlouhá léta, abys bydlel v zemi, o které Hospodin přísahal tvým otcům, Abrahamovi, Izákovi a Jákobovi, že jim ji dá.
Přečetl sis tedy, co Bůh řekl?
To jsou naprosto jasné příkazy. Žádná zvrácené hloupost ve stylu "VYBERTE SI!"
Říká: Zvol si život. Vyber si život.
Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život. Vyber si život.
VYBER SI ŽIVOT.
Chápeš, Stando?
Ne "VYBERTE SI!" ale "VYBER SI ŽIVOT." a "TO TI PŘIKAZUJI."
A to je Starý zákon, Stando - vím, že se na to stále odvoláváš, ale kdybys žil alespoň to, co Bůh tehdy přikázal spolu se Zákonem!
Toník
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 19. květen 2021 @ 09:26:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."když už cituješ písmo a našel sis, že to není DT 28, ale Dt 30"...
To snad s tebou už ani není možné! Dt 30 přece není o ničem jiném, než Dt 28!
Dt 30 je shrnutím obsahu Dt 28.
Tam je celý problém Boží nabídky požehnání i prokletí vylíčen do podrobností.
A zde já poukazoval na Boha, který dává každému člověku vybrat si mezi dobrem a zlem. Vybrat si životní cestu, po které půjde. Předkládá člověku volbu mezi dobrem a zlem.
A radí mu jako Otec: "Zvol si život!"
Jsi snad slepý?
" Předložil jsem ti život a smrt, požehnání a kletbu.
Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo, a miluj Hospodina, svého Boha, jej poslouchej a přilni k němu. "
Kdyby se jednalo o příkaz pána svému otroku - neměl by ten otrok vůbec na výběr. Nemohl by odmítnout příkaz. Jeho pán by mu nepředkládal dvě odlišné varianty , aby si z nich vybral.
Ale zde se jedná o příkaz milujícího Otce, který má na mysli dobro svého dítěte a radí mu: "Zvol si život!".
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 19. květen 2021 @ 11:15:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: A zde já poukazoval na Boha, který dává každému člověku vybrat si mezi dobrem a zlem. Vybrat si životní cestu, po které půjde.
A přesně toho jsme si všimnuli Oko. Kdybys četl pozorně, respektive přestal vzdorovat a začal vnímat boží slovo v pravdě Ducha, tak bys uviděl, že Bůh ti PŘIKAZUJE aby sis vybral dobro. Zde nejde o to zda si VYBÍRÁŠ zlo či dobro. Jde o to, zda Boha POSLECHNEŠ či neposlechneš. Pro neposlušnost povstal hřích. A co se týká tvé aprobace. Neustále se stavíš do pozice superborce, který je kvalifikovaný rozhodnout se mezi dobrem a zlem. Jenomže hochu, od pádu prvních lidí takovou kvalifikaci nemá nikdo, ani ty. Otrok hříchu nepozná co je dobré a co zlé, nepozná třeba že je zlé lhát, a hulvátsky pomlouvat! Proto je na místě boží PŘÍKAZ. Otrok hříchu musí uposlechnout, neboť on neví, ani nepozná co je zlé a dobré, nemůže je to otrok hříchu. Spása Oko, začíná poslušností, ne rozhodnutím jak si myslíš ty.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 19. květen 2021 @ 17:47:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To snad s tebou už ani není možné! Dt 30 přece není o ničem jiném, než Dt 28!
Určitě.
Ale ani v DT 28, ani v Dt 30 se nepíše nápad ve stylu "VYBERTE SI!"
A zde já poukazoval na Boha, který dává každému člověku vybrat si mezi dobrem a zlem. Vybrat si životní cestu, po které půjde. Předkládá člověku volbu mezi dobrem a zlem.
To je mi jasné, že jsi poukazoval na tvoje bohy, které sis vyrobil a k nim sis přidal něco, co sis matně a blbě pomatoval z bible, aby sis jimi podpořil tvoje nápady.
DT 28 - Hospodin říká: Vyber si!
Bůh tam vlastně říká: "Vyber si ty sám mezi požehnáním a prokletím! "
Nabízí nám obojí - a člověče, ty si vyber! (srv. Dt 28) proto hovořím o tom, že máme svobodu volit mezi dobrem a zlem.
Můj Bůh mi sice říká, co smím a co nesmím, ale říká mi hned také: "Vyber si!" (Dt 28) Vyber si mezi požehnáním a prokletím!
A radí mu jako Otec: "Zvol si život!"
Ne, Stando. to Bůh neradí. To přikazuje, aby si Izrael vybral život.
A to dělají i normální otcové a matky od rodin, že svoje děti vychovávají a v takových jasných a jednoznačných věcech nedávají dětem vybrat.
Třeba jim jasně řeknou: Nebudeš krást. Krást je špatné.
Žádný normální rodič neřekne svému dítěti: Vyber si, jestli budeš krást. Máš svobodu, je na tobě, jak si vybereš.
Nebo ty, když jsi vychovával děti, říkal jsi jim: 'Máte svobodu hřešit, je na vás, zda budete hřešit, nebo ne? Vyberte si, jestli budete krást, lhát, zabíjet'?
Ne, nejsem slepý. Dost dobře si pomatuju, co tu píšeš a na jaké "bohy" tu okatě upozorňuješ.
Toník
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 20. květen 2021 @ 09:34:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jak to, že to Bůh neříká?
Jestliže Bůh říká: Předkládám ti dvě věci: Požehnání i prokletí - co jiného to znamená, než že chce po člověku, aby si sám zvolil?
Radí dokonce člověku: Zvol si požehnání! "Zvol si život!".
Zcela jasně tu Bůh říká: "Zvol si!"
Kdyby to měl být rozkaz, proč by pak Bůh předkládal člověku i tu pro něj horší, zkázonosnou možnost? K čemu by mu dával možnost volby, kdyby si člověk nemohl zvolit, ale měl by jenom vyplnit rozkaz?
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 21. květen 2021 @ 06:38:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jak to, že to Bůh neříká?
Vždyť jsem ti to psal. Čteš si někdy příspěvky, na které odpovídáš?
Neříká to proto, že Bůh je normální.
Nikdo normální neřekne svým dětem nebo tomu, koho má na starosti "Vyber si!" pokud jde o hřích nebo prokletí. Takovou věc by jim řekl leda někdo duševně nemocný, nebo zlý.
Normální je vychovávat děti, starat se dobře o lidi, které má někdo na starosti.
Opět jsi neodpověděl na otázku.
Co ty, když jsi vychovával děti, říkal jsi jim: 'Máte svobodu hřešit, je na vás, zda budete hřešit, nebo ne? Vyberte si, jestli budete nebo nebudete krást, lhát, zabíjet'?
Dával jsi svým dětem svobodně vybrat, jestli budou nebo nebudou krást, lhát, závidět, cizoložit?
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 21. květen 2021 @ 08:39:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Předkládám ti požehnání i prokletí. Zvol si ...!
Připadá ti to jako co?
Není toto snad respektování člověka v jeho svobodné vůli si vybrat, jakým způsobem prožije svůj život?
A Bůh mu jako milující Otec navíc radí, co si má vybrat. Přikazuje mu to dokonce!
Ale na člověku je, co si vybere. Na člověku (v jeho svobodě) tedy také je, zda Boha poslechne, nebo zda si zvolí opak!
Jedná se zde zcela nepochybně o volbu mezi dobrem a zlem, o svobodnou volbu každého člověka, co si on zvolí.
Dál už to nemíním protahovat, není o čem se bavit. Věc je naprosto jasná.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 21. květen 2021 @ 09:52:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vrah když vraždí jedná ve svobodě, anebo v moci zla? Zloděj když krade jedná ve svobodně, anebo v noci zla? Svévolník když Boha odmítne, i když mu Bůh jasně přikazuje co má udělat, jedná ve svobodě anebo v moci pyšného zla?
Čti pořádně Oko! Bůh překládá požehnání nebo prokletí a přikazuje správný výběr. Odmítnutí je kvalifikované jako neposlušnost, zrada, s následkem prokletí a věčného nebytí. Ve svobodě se Bůh nezrazuje, zrada a odmítnutí Boha se děje v satanské pýše.
Ve svobodě se v Bohu žije!
V satanské pýše se Bůh odmítá!
Není toto snad respektování člověka v jeho svobodné vůli si vybrat, jakým způsobem prožije svůj život?
Respektování?! Zbláznil ses? Ty vidíš v božím prokletí projev respektu, je to TREST zatracení! Žádný život- nebytí!
Satanskou pýchu která odmítá Boha i Jeho nabízená dobra označuješ za svobodnou volbu? Ouuuu! Tak to je satanismus.
Upozorňuji tě, že satanisti považují úplně stejně jako ty satanskou pýchu odmítající Boha za projev nejvyšší svobody!
Ale na člověku je, co si vybere. Na člověku (v jeho svobodě) tedy také je, zda Boha poslechne, nebo zda si zvolí opak!
Jedná se zde zcela nepochybně o volbu mezi dobrem a zlem, o svobodnou volbu každého člověka, co si on zvolí.
Ani náhodou Oko, jedná se buď o uposlechnutí Boha a požehnaní věčný život svobodného božího dítěte, anebo o neposlušnost a odmítnutí Boha v satanské pýše z následkem prokletí, zatracení a věčné smrti.
Nikdy tě nenapadlo, proč do lidské volby Bůh zasahuje jasným příkazem v němž uvádí i důsledky volby? Bůh se do volby dost výrazně vměšuje svým příkazem, a ovlivňuje lidskou volbu ve prospěch člověka. Proč asi? Proč tak důrazně varuje před špatnou volbou? Proč to servíruje tak, aby si člověk vybral Jeho? Důvod je zřejmý. Člověk není schopný svobodně volit. Pokud by při volbách probíhalo vměšování do voleb tím, že by jedna strana varovala voliče že pokud ji volit nebudou tak je strana prokleje a zničí, tak by nikdo a nikdy takové volby neoznačil za svobodné. To, že Bůh volbu PŘIKAZUJE není o svobodné volbě, je to TOTALITNÍ příkaz, k jehož neuposlechnutí uvádí fatální následky.
Volba hříšného člověka mezi Bohem a satanem člověka přesahuje mentálně, duchovně i na úrovni poznání. Člověk si plně neuvědomuje důsledky i následky takové volby po které již není cesty zpět. Tato volba je volbou mezi Bohem a satanem a nejslabším článkem v ní je otrok hříchu s hříchem potemnělou myslí, který se rozhoduje na základě toho mála poznání co vůbec má. Boží příkaz volby je nařízený. Slovo "volba" v tomto případě patří do úvozovek. Je to jako by na tebe v lese spadl strom, ty ležíš zavalený stromem s polámanými žebry, nemůžeš pořádně dýchat, a kolem jde lesník který chce strom nadzvednout, vytáhnout tě a odvézt do nemocnice, a ty mu to "svobodně" dovolíš neb stromem zavalen, velké "svobody" si přitom užíváš.. Tak taková je to "svobodná volba".
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 22. květen 2021 @ 08:43:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Předkládám ti požehnání i prokletí. Zvol si ...! Připadá ti to jako co?
Jako nesmysl. Hloupost. Zvrácenost. Amorálnost. Bezbožnost."...
Bůh je tedy podle tebe amorální, dokonce hloupý, zvrácený, bezbožný? A jak to dělá?
Nebude to spíš tím, že zvrácený jsi ty sám a vidíš tak věci vzhůru nohama?
I stane se, když na tebe přijdou všechny tyto věci, požehnání i kletby, které jsem ti předložil ....
Pohleď, předložil jsem ti dnes život a dobro i smrt a zlo.... Vždyť to slovo je velmi blízko tebe, ve tvých ústech a ve tvém srdci, abys ho plnil. Pohleď, předložil jsem ti dnes život a dobro i smrt a zlo. To ti dnes přikazuji, abys miloval Hospodina, svého Boha, chodil po jeho cestách a zachovával jeho příkazy, ustanovení a nařízení. Tak zůstaneš naživu, rozmnožíš se a Hospodin, tvůj Bůh, ti požehná v zemi, do které jdeš, abys ji obsadil. Jestliže se však tvé srdce odvrátí, nebudeš poslouchat, necháš se svést, budeš se klanět jiným bohům a sloužit jim, oznamuji vám dnes, že jistě zahynete a nedožijete se mnoha dní v zemi, do které procházíš Jordánem a jdeš, abys ji obsadil. Povolávám dnes proti vám za svědky nebesa i zemi. Předložil jsem ti život a smrt, požehnání a kletbu. Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo, ....
Zcela jasně tu Bůh říká: "Zvol si!"
Kdyby
to měl být rozkaz, proč by pak Bůh předkládal člověku i tu pro něj
horší, zkázonosnou možnost? K čemu by mu dával možnost volby, kdyby si
člověk nemohl zvolit, ale měl by jenom vyplnit rozkaz? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 22. květen 2021 @ 08:57:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Bůh je tedy podle tebe amorální, dokonce hloupý, zvrácený, bezbožný? A jak to dělá?
Jak jsi zase na tenhle tvůj nápad přišel?
Jak tě prosím tě napadlo, že by Bůh byl amorální nebo hloupý?
Máš nějakého Boha, který je amorální nebo hloupý?
Snad je to ten "bůh", co ti dal svobodu hřešit a hříchy ti schvaluje?
Takový "bůh" je podle mne amorální a hloupý.
Bůh je normální, morální. Alespoň ne Bůh Abrahámův, Izákův a Jákobův je normální.
Proto taky Bůh Izraeli řekl:
Dnes ti přikazuji milovat Hospodina, svého Boha, a chodit po jeho cestách a dbát jeho rozkazů a jeho ustanovení a jeho předpisů
Nebudeš zabíjet.
Nebudeš krást.
Nebudeš závidět.
Nebudeš lhát.
...
Zvol si život.
Toto ti přikazuji.
Zcela jasně tu Bůh říká: "Zvol si!"
A který bůh takovou blbost říká?
Ten bůh, co ti dává "svobodu" hřešit, hříchy ti schvaluje, dovoluje, umožňuje a musí s nimi souhlasit? Ten bůh, co mu vadí, když někoho dovede Boží milost k pokání, změně života, k novému životu, ke křtu?
Nebo to říká ten slepý, co je sám sobě bohem a ani si nedočte do konce větu "Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo"?
Opět jsi ale neodpověděl na otázku.
Co ty, když jsi vychovával děti, říkal jsi jim: 'Máte svobodu hřešit, je na vás, zda budete hřešit, nebo ne? Vyberte si, jestli budete nebo nebudete krást, lhát, zabíjet'?
Dával jsi svým dětem svobodně vybrat, jestli budou nebo nebudou krást, lhát, závidět, cizoložit?
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 23. květen 2021 @ 10:02:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."..."Předkládám ti požehnání i prokletí. Zvol si ...! Připadá ti to jako co?
S amorálností, hloupostí, zvráceností a bezbožností jsi sem přikráčel jenom ty sám....
..." Co ty, když jsi vychovával děti, říkal jsi jim: 'Máte svobodu hřešit, je na vás, zda budete hřešit, nebo ne? Vyberte si, jestli budete nebo nebudete krást, lhát, zabíjet'?
Dával jsi svým dětem svobodně vybrat, jestli budou nebo nebudou krást, lhát, závidět, cizoložit?
"...
Tvoje otázka je naprosto infantilní.
Hodně o tobě a tvém stavu vypovídá.
Dokud je dítě nedospělé, musí rodiče poslechnout. Když neposlechne, následuje trest. Ten má za cíl dítě vychovat, napravit pokřivené myšlení.
Když však člověk dospěje, odpovídá za svůj život už sám. Pak už mu rodič může říkat co chce, on si stejně udělá po svém....
V takovém případě už rodič může jenom radit, nabízet správné řešení - dospělé dítě se ale už samo rozhodne mezi dobrým a zlým.
Když Bůh hovořil k vyvolenému národu - byly to snad nedospělé děti bez vlastního úsudku? Poslechni bez odmlouvání, nebo dostaneš přes prsty?
Nebo hovořil k lidem dospělým, odpovídajícím už za své životy - kterým On jenom ukazoval správnou cestu?
I stane se, když na tebe přijdou všechny tyto věci, požehnání i kletby, které jsem ti předložil ....
Pohleď, předložil jsem ti dnes život a dobro i smrt a zlo.... Vždyť
to slovo je velmi blízko tebe, ve tvých ústech a ve tvém srdci, abys ho
plnil. Pohleď, předložil jsem ti dnes život a dobro i smrt a zlo. To ti
dnes přikazuji, abys miloval Hospodina, svého Boha, chodil po jeho
cestách a zachovával jeho příkazy, ustanovení a nařízení. Tak zůstaneš
naživu, rozmnožíš se a Hospodin, tvůj Bůh, ti požehná v zemi, do které
jdeš, abys ji obsadil. Jestliže se však tvé srdce odvrátí, nebudeš
poslouchat, necháš se svést, budeš se klanět jiným bohům a sloužit jim,
oznamuji vám dnes, že jistě zahynete a nedožijete se mnoha dní v zemi,
do které procházíš Jordánem a jdeš, abys ji obsadil. Povolávám dnes
proti vám za svědky nebesa i zemi. Předložil jsem ti život a smrt, požehnání a kletbu. Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo, ....
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 23. květen 2021 @ 14:14:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Dokud je dítě nedospělé, musí rodiče poslechnout. Když neposlechne, následuje trest. Ten má za cíl dítě vychovat, napravit pokřivené myšlení.
Čím dál horší výroky k rodičovské výchově! Věděl jsem, že to z tebe bude postupně vylejzat. Takže ve tvém modelu výchovy jak jsi ho popsal následuje po neposlušnosti dítěte trest, a trest má za cíl výchovu. Tak něco takového se praktikuje v kriminálech a nikdy to výchovně nefungovalo.
A až úplně nakonec, až se dítě kaje mu milostivě odpustíš. Víš Oko, my spořádaní a slušní rodiče odpouštíme svým dětem hned poté když něco provedou, a v duchu tohoto okamžitého odpuštění se dále výchovný proces odvíjí. Výchovně na dítě působí odpouštějící láska a ne trest. Tresty jsou taky součástí výchovného procesu, ale jsou někde až na chvostu, jelikož většinou nic neřeší. Potrestané dítě je pak poslušné ze strachu z trestu, a ne z vědomí, že svou neposlušností dělá problémy.
Mno Oko, a jak se k tobě tvoje děti chovají dnes?
Po tvém výchovném modelu: Neposlušnost dítěte, výchovný trest, pokání dítěte a nakonec tvoje milostivé odpuštění ve stylu vyřešeno a zameteno.. To je despotická výchova a jako vyšitá! Nestydíš se o tom psát? Nestydíš se psát o tom, že zastáváš trestání děti za jejich neposlušnost, a až po trestu a jejich pokání jim odpouštíš?! To je tak děsné a zvrácené až z toho zatrne!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 24. květen 2021 @ 09:04:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | S amorálností, hloupostí, zvráceností a bezbožností jsi sem přikráčel jenom ty sám....
To ne.
Mne by určitě nenapadla taková blbost, zlo, amorálnost a bezbožnost, abych někomu předložil hřešení a nehřešení, poslušnost a neposlušnost a řekl mu "Vyber si!".
Ani svoje děti jsem nevychovával tak, jako je vychovávají vadní bohové, co dávají svobodu hřešit a hřích člověku dovolují, schvalují a umožňují.
Svoje děti jsem vychovával tak, že jsem jim říkal zcela jasně: Nebudeš krást. Nebudeš závidět. Nebudeš ubližovat. Střez se stromu dobrého a zlého, abys z něj jedl. Ani se k němu nepřibližuj, neřeš ho.
Vyber si život. Vyber si strom života.
Tvoje otázka je naprosto infantilní.
Co je infantilního na tom, když se zeptám, jestli se chováš jako tvoji bohové, co sis vymyslel?
Navenek to vypadá, že jsi na tom hodně podobně, jako LD nebo nepřihlášený - vyrobil sis boha, který je výrazně amorálnější, než ty sám a ty se chováš o kus slušněji a lépe, než bohové, co sis vyrobil.
Proto se ptám.
Dokud je dítě nedospělé, musí rodiče poslechnout. Když neposlechne, následuje trest. Ten má za cíl dítě vychovat, napravit pokřivené myšlení.
Tak.
Ale na to jsem se neptal, Stando.
Ptal jsem se:
Co ty, když jsi vychovával děti, říkal jsi jim: 'Máte svobodu hřešit, je na vás, zda budete hřešit, nebo ne? Vyberte si, jestli budete nebo nebudete krást, lhát, zabíjet'?
Když však člověk dospěje, odpovídá za svůj život už sám. Pak už mu rodič může říkat co chce, on si stejně udělá po svém....
Pak mají hodně blbý vztah a nezbývá, než jen ta lítost.
Nebo lépe pokání, změna života, postojů, dar od Boha.
Když Bůh hovořil k vyvolenému národu - byly to snad nedospělé děti bez vlastního úsudku?
Když Bůh hovořil k vyvolenému národu a říkal mu jasně "toto ti dnes přikazuji" a přikázal "vyber si život abys byl živ ty i tvoje děti", hovořil ke svému vlastnictví, k národu, který mu patřil.
A hovořil k němu v situaci, kdy ten národ prožil mnoho let v otroctví, porobě, a měl mentalitu té poroby, mentalitu otroctví. Jejich situace bylo podbná, jako naše před třiceti lety - sice jsme byli právně dospělí, ale po letech totality a nevolnictví jsme neuměli zacházet se svobodou. Potřebovali jsme tedy jednoznačnou a jasnou Boží výchovu, pevné hranice, změnu smýšlení a také se nám té výchovy a změny dostalo.
Stejně tak Izrael.
Proto mu Bůh jasně řekl: "Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo, a miluj Hospodina, svého Boha, jej poslouchej a přilni k němu."
Neřekl mu "zvol si vybírání dobra a zla", nebo nějakou jinou amorální pitomost, jako to dělají svým dětem převrácení a zlí bohové, co sídlí v hlavách lidí, kteří se chovají alespoň trošku líp, než ti bohové.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 24. květen 2021 @ 14:03:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zkus si přečíst vysvětlení v komentáři Voty:
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 25. květen 2021 @ 08:51:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Opíráš se o slova tvého nového "kamaráda". Hmmm. No jo, když to Vota řekne. Hmmm. Vota který pohrdá Kristem, který se o Kristu vyjadřuje jako o pohoršiteli a o satanu jako o strážci boží svatosti, Vota se kterým Oko sdílí základní životní postoje.
Uvědomuješ si vůbec Oko v jaké žumpě plné fekálií nyní vězíš? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 26. květen 2021 @ 08:28:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Zkus si přečíst vysvětlení v komentáři Voty
Stando, proč bych si měl číst komentáře nějakého trolla, lháře a převraceče, co si klávesnicí vyrábí svoje b-hy ke svému vlastnímu prokletí? K čemu by to bylo?
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 26. květen 2021 @ 10:26:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tohle je hodně úsměvné, Cizinče, co jste napsal :) Zvláště od člověka, který zde psal, že se ŘKC (nevěstce) nepodařilo zcela zrušit zachovávání šabatu (soboty) podle srovnání množství příspěvků na GS, a sám od pátku večera do soboty večera na GS píše :) Anebo zvláště od člověka, co si říká křesťan a měl by zachovávat nedělní klid, a přitom zaměstnával v neděli prací na svém pozemku jiného s tím, že mu dává vydělat :) A je to hodně úsměvné od člověka, který pohrdl B-žími příkazy Tóry, jí pokrmy, o kterých B-h přikázal, aby se jimi člověk neznečišťoval, zvířata nečistá, nekošer způsobem zabíjená a zpracovávaná, také od člověka, který pohrdl příkazem o Smlově obřízáním znamením na těle, člověka, který pohrdl přikázáním o nezpodobnění si B-ha člověkem, který pohrdl šabatovými přikázáními, který pohrdl přikázáním o neznesvěcení B-žího Jména, který pohrdl přikázáním o poslušnosti soudcům lidu Jisraele a činěním toho, co přikazují, který za nic nemá B-ží příkazy o nečistotě oděvů, o nemíšení pokrmů mléka a masa, o uvazování si cicit, nošení t'filin, o mezuzot, o rozvodu a cizoložství a druhém manželství, o nejednání po vzoru jiných národů, ...
Víte, Ciznče, jste tak falešný jako falešné je i to Vaše křesťanství a zde Vámi proklamovaná zvídavost o tom, jak kdo žije :)
Vy nejste poslušen H-spodina, B-ha Jisraele, nemilujete Ho celým svým srdcem, duší, rozumem, vůlí, nejste poslušen Jeho hlasu, abyste plnil to, co přikázal, aby člověk svým životem naplnil a činil. Vaše láska a oddanost Hašem, B-hu Jisraele, je falešná, prázdná, není. Pohrdl jste Jeho příkazy a nařízeními. To je pravda o Vás, ale nejen o Vás, ale křesťanech vśeobecně, už od JK, který Vás v zapsaných slovech o něm jeho evangelisty tomu naučil :)
A nejenže toto, Vy selháváte i jako křesťan, Cizinče. :) |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. květen 2021 @ 09:47:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud je v textu slovo: "zvol si" - znamená to docela logicky volbu mezi dvěma možnými volbami. Jinak by nebylo mezi čím volit.
Pokud se zde jedná o lidskou volbu, je k ní nutně zapotřebí svoboda si sám zvolit.
Kdyby to mělo být jen prosté poslechnutí Božího příkazu, nejednalo by se přece vůbec o žádnou volbu mezi více možnostmi.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. květen 2021 @ 14:51:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud je toho v textu víc, musíš logicky vycházet z celého kontextu. Z textu je zcela jasné, že se nejedná o volbu mezi dvěma možnostmi, ale vzhledem k božímu příkazu se jedná o volbu mezi poslušností a neposlušností.
Oko: Kdyby to mělo být jen prosté poslechnutí Božího příkazu, nejednalo by se přece vůbec o žádnou volbu mezi více možnostmi.
Hele Oko, ono se o prosté poslechnutí božího příkazu jedná, a volba neuposlechnutí přinese následek, trest, zatracení, konec. Jsi opovážlivý i pyšný Oko, když se stavíš do pozice "ať si ten Bůh přikazuje co chce, to JÁ si vyberu"! Ráč si povšimnouti, že Bůh netrestá za volbu mezi možnostmi, ale trestá za neposlušnost. Neposlušnost vůči Bohu není o volbě, je to o tom, že posloucháš někoho jiného- pyšného satana.
Přijde Ucho který po celý život kouřil znovu na kontrolu k lékaři. Lékař mu udělá snímek plic a povídá mu. Máte před sebou měsíc života. Ale ne pane doktore, já si svobodně vyberu mezi více možnostmi. Těžko povídá lékař. Žádné možnosti nemáte. Tolikrát jsem vás varoval, prosil, přikazoval vám abyste mne poslechl, ale vše marno. Nedokázal jste si vybrat jednou a provždy a pořád jenom samé lži a plané sliby, tak a nyní jste postavený před hotovou věc. Za mnou již nechoďte, já vám nepomůžu. Na to jsou jiné instituce pod které nyní spadáte. A zajeďte podívat do Pelhřimova na krematorium. Sbohem.. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 28. květen 2021 @ 08:25:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pokud je v textu slovo: "zvol si" - znamená to docela logicky volbu mezi dvěma možnými volbami. Jinak by nebylo mezi čím volit.
To nemusí být jen dvě možnosti, může být třeba čtyři. Nebo deset.
Třeba Cizinka se někdy ptá - co byste si dali? Kuře, těstoviny, svíčkovou, nebo rybu? Vyberte si. A my si vybíráme ze čtyřech možností. Když jdu do restaurace, vybírám si i ze třiceti možností.
"To ti dnes přikazuji, abys miloval Hospodina, svého Boha, chodil po jeho cestách a zachovával jeho příkazy, ustanovení a nařízení. Tak zůstaneš naživu, rozmnožíš se a Hospodin, tvůj Bůh, ti požehná v zemi, do které jdeš, abys ji obsadil."¨
a také:
"Zvol si život, abys zůstal naživu ty i tvé potomstvo, a miluj Hospodina, svého Boha, jej poslouchej a přilni k němu."
Tak to je volba jedné konkrétní možnosti, jasně, přímo, jednoznačně označené.
Když je napsané "Zvol si život", znamená to "zvol si život". Neznamená to "nezvol si život".
Tak to dělají i rozumní rodiče, co jsou slušní, mají nějakou morálku.
Ti také řeknou svým dětem: Sedni si pořádně. Drž tu vidličku jako člověk. Ten koš vyneseš. Ty úkoly si uděláš. Vstávej! Ten bordel tady nebude. Jdeme uklízet. Jdeme pracovat. Tohle nebudeš ničit. Nebudeš ubližovat. Běž se umejt.
A tak dále
A je to normální, že v takových věcech rodiče dětem nedají vybrat z více možností a neřeknou: Vyber si, jestli budeš držet tu vidličku jako člověk, nebo jako hotentot. Máš svobodu, jestli tu na zemi bude bordel. Svobodně si vyber, jestli uděláš úkoly. Vyber si, jestli budeš v životě krást, lhát, zabíjet.
Tak normální rodiče nejednají.
Tak jednají rodiče, co mají opičí lásku, že dají dětem "svobodu" v takových věcech.
Maximálně, když nějaký rodič filuta, dá dětem zdání svobody, dá jim vybrat a řekne: Uklidíš si to hned, nebo za pět minut? Půjdeme dělat na zahradu teď, nebo po obědě? Umeješ se u tady, nebo vzadu?
Součástí výchovy je právě to, že ten vychovávaný má v mnoha věcech právě a jen jednu možnost - musí se umýt, musí si vyčistit zuby, musí uklidit, musí pracovat, ...
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 28. květen 2021 @ 09:20:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Plácáš tu zcela od věci! Že tě to baví!
Bůh předkládá (v Dt 28-30) svému národu jenom dvě cesty: Požehnání a prokletí (život, nebo smrt). Nic víc!
Žádná další možnost už není.
Je zásadní rozdíl mezi výchovou dítěte a mezi výchovou dospělého člověka. V důrazu na odpovědnost za svá rozhodnutí.
U dítěte nese odpovědnost za konání dítěte rodič - proto dítě musí poslouchat rodiče - u dospělého nese odpovědnost sám dospělý člověk - proto si on sám musí zvolit správnou cestu. Se všemi důsledky, které odpovědnost přináší.
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 28. květen 2021 @ 12:44:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Přikazuje tedy jasně, kterou možnost si má Izrael vybrat."...
To přikazuje - ale na Izraeli je, co s vybere. A jak moc dobře víme, většinou Boha moc neposlouchali. Izrael měl svobodu si vybrat. I když si někdy vybral nikoli život, ale smrt.
..." Bůh předkládá (v Dt 28-30) svému národu jenom dvě cesty: Požehnání a prokletí (život, nebo smrt). Nic víc!
"...
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Neděle, 23. květen 2021 @ 20:37:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Samozřejmě, že jde o předložení volby mezi životem a smrtí, požehnáním a prokletím, když je napsáno: "Zvol si život ...". Nejde o příkaz, ale zřetelně vyslovenou vůli Mošeho, který Jisraeli, jako B-žímu lidu, prvorozenému synovi, předložil dvě cesty. Jednu cestu života v B-žím požehnání a druhou cestu smrti v B-žím prokletí. Ta první cesta života v požehnání je cestou milování H-spodina, B-ha Jisraele, v poslušnosti dodržování a naplňování přikázání, která B-h dal Jisraeli skrze Mošeho, a ta druhá cesta smrti v prokletí je cestou neposlušnosti, nedodržování B-žích přikázání, cestou svévole, tedy nemilování H-spodina, B-ha Jisraele.
Moše nám přikázal, jak milovat H-spodina, B-ha Jisraele. Nejde o povrchní lásku, ale jde o lásku, která se projevuje v životě člověka praktickým dodržováním a naplňováním B-žích přikázání Jeho Tóry.
Křesťané se toto slovo nemohou opřít svou povrchní nepraktickou láskou, protože nejenže porušují svým životem mnoho přikázání Tóry, ale nemají je za platné B-ží věčné slovo, které je příkazem pro jejich život, nenacházejí v něm věčnost života u B-ha.
Je docela zbytečné mudrovat o tom, zda jde o příkaz si zvolit život nebo smrt, protože jde o rozhodnutí člověka ponechané na něm, co si zvolí, zda uposlechne nebo ne. Člověku, v tomto případě lidu Jisraele, je ponechána svoboda toho, co si zvolí, ovšem s tím, že za svá jednání ponese zodpovědnost. V případě života podle Tóry bude požehnán a v případě svévole a neposlušnosti proklet, potrestán.
Pokud otec přikáže synovi, že má žít v dobrém podle toho, jak ho vychovával, nijak tím nezabrání jeho zlému jednání. Volba je na synovi, jak bude žít, ale pokud bude žít v domě svého otce a ten by mu žehnal a odpouštěl stále, že žije i tak stále zle, pak by tohle byl hodně špatný otec. |
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 16. květen 2021 @ 10:05:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Doporučuji ti číst pozorněji a pokud ani pak něčemu nebudeš rozumět, tak se až pak klidně zeptej. V tomto případě máš odpověď už v mém výroku: "mnohdy, když se ve vztahu vzdálíme Boží milosti, tak přichází i recidíva ..."
Mám už tu vnitřní změnu a své bývalé závažné hříchy dneska už neopakuji.
To však vůbec neznamená, že bych dneska byl snad bez hříchů.
|
]
Mám už tu vnitřní proměnu.. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. květen 2021 @ 16:54:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Mám už tu vnitřní změnu a..
Měl jsem odpuštění..
Bůh lacino neodpouští..
Máš už tu vnitřní proměnu...
Hele Oko, a kde UŽ máš tu vnitřní změnu? V aktovce? V kapse? Tam kde jsi měl i dopuštění?
Normální křesťan řekne- Bůh mi odpustil. Oko řekne měl jsem odpuštění.
Normální křesťan řekne- Bůh mi odpustil pro zásluhy Krista. Oko řekne- Bůh lacino neodpouští, odpouští za pokání.
Normální křesťan řekne- Bůh a Jeho milost mne vnitřně proměnila. Oko řekne- mám už tu vnitřní proměnu.
Normální křesťan nelže, nepomlouvá, nevymýšlí blbosti o jiných, a nevyjadřuje se hulvátsky. A Oko co má už tu vnitřní proměnu se chová a vyjadřuje jak? Jak Oko? Hmmm..
|
]
|
|